Platform over beton en staal in de bouw
Nieuws

NEN heeft een nieuwe brand style!

NEN heeft met ingang van 1 maart een opgefriste corporate identity die laat zien waar NEN voor staat en naar toe gaat. In de nieuwe brand style komen de core business van NEN én zijn toekomstvisie maximaal tot uiting.

NEN_Standaard_voor_vooruitgang[3]

1 maart 2021 Leestijd 3 minuten

Deel dit artikel

Het logo vertelt het verhaal van NEN door in de letter E normering uit te beelden. Deze normeringen werken door in het hele design(systeem). De kleur rood onderstreept de visie van NEN en de waarden ‘ontdekken, gedreven en betrokken’. Het logo is een beetje eigenzinnig en speels, net als NEN. 

Strategie NEN 2025

In het voorjaar van 2019 is NEN een transitie ingegaan; de governance van NEN werd herzien en de strategie herijkt. In de nieuwe strategie NEN 2025 zijn verbinding, data en flexibliteit sleutelbegrippen.

NEN ontleent zijn bestaansrecht aan het leggen van verbinding tussen relevante partijen op relevante onderwerpen. NEN creëert al meer dan 100 jaar op die manier een uniek platform met impact. In 2025 vraagt dat, nog meer dan nu, dat we tijdig inspelen op behoeftes uit de markt en de samenleving. Nog meer dan nu liggen deze behoeftes dan over de grensvlakken van sectoren en markten heen. Nog meer dan nu gaat onze dienstverlening digitaal plaatsvinden en is deze direct toepasbaar met zichtbare positieve impact voor de samenleving.

Relevant blijven door te ontwikkelen en te innoveren

In 2025 faciliteert NEN nog steeds normcommissies. Dit is belangrijk werk en dat blijven we doen. Maar de onderwerpen worden de komende jaren steeds meer sectoroverstijgend, steeds belangrijker voor een goede ketenwerking, complexer én impactvoller. Het normalisatieproces koesteren we en willen we verder doorontwikkelen. Op welke wijze kunnen we dat vormgeven én vooroplopen? Laten we eens nadenken en dromen over andere vormen en andere manieren van afspraken maken of waarde toevoegen aan de maatschappij. Zo stellen wij onszelf in staat om nog meer belanghebbers bij het normalisatieproces te betrekken.

NEN loopt voorop en zet de toon

In 2025 verkoopt NEN nog steeds normen, alleen veel meer in de vorm van samengestelde, digitale dienstverlening, die voor de specifieke gebruiker direct waarde oplevert. De tijd dat een gebruiker zelf in de ‘papieren’ normen op zoek moet naar de passages die hij nodig heeft, is straks voorbij.

Nieuwsbrief

Meld u aan om nieuws & updates te ontvangen.

louwers mediagroep
  • Z&R

    Z&R

    Platform over zon- en daglichtregulering, rolluiken, terrasoverkappingen en afsluitingen

    Naar website
  • Profiel

    Profiel

    Platform over raam-, deur-, kozijntechniek, hang- en sluitwerk, dak- en geveltechniek, veiligheid

    Naar website
  • I&L

    Instore & Livecomm

    Platform over beurzen, retail & online business

    Naar website
  • I&B

    Installatie & Bouw

    Platform over installatietechniek, klimaatbeheersing en elektriciteit

    Naar website
  • GWW

    Grond / Weg / Waterbouw

    Platform over civiele techniek & infrastructuur

    Naar website
  • B&S

    Beton & Staalbouw

    Platform over beton en staal in de bouw

    Naar website
  • Gevelbouw

    Gevelbouw

    Platform over gevels, glas & daken

    Naar website
  • badz

    Bouwen aan de Zorg

    Platform over bouw en ontwikkeling in de zorg in Vlaanderen en Nederland

    Naar website
  • mediagroeplogo

    Binnenwerk

    Platform voor de interieurbouwbranche

    Naar website
0%